![]() |
Okręgowa Izba Lekarska w Koszalinie |
LEKARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY W KOSZALINIE
UL. ZWYCIĘSTWA 97
Podejmie współpracę z LEKARZEM STOMATOLOGIEM.
Szukamy osoby zaangażowanej rzetelnej i otwartej na długoletnia współpracę.
Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny 600045052
Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku zatrudni lekarza specjalistę medycyny rodzinnej lub specjalistę chorób wewnętrznych mającego uprawnienia do tworzenia listy aktywnej pacjentów do pracy w poradni POZ.
SPMZOZ w Słupsku jest podmiotem świadczącym usługi medyczne od 30 lat, o ugruntowanej pozycji na rynku. Posiadamy 5 lokalizacji na terenie miasta Słupska. W swojej działalności kładziemy nacisk na wysoką jakość pracy naszej kadry i obsługi pacjenta. Posiadamy Certyfikat Akredytacyjny z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej oraz certyfikaty ISO. Stawiamy na rozwój naszych placówek poprzez liczne inwestycje w nowoczesne narzędzia pracy.
Oferujemy:
Wymagania:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub kontakt telefoniczny pod numer: 59 842 28 62.
Szpital w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o. zatrudni:
LEKARZA CHIRURGA
LEKARZA INTERNISTĘ
LEKARZA GINEKOLOGA
Oferujemy:
-Pracę w podstawowej ordynacji i/lub dyżury, pracę w poradni (dotyczy lekarza chirurga i lekarza ginekologa)
-Stabilne zatrudnienie w formie kontraktu/ umowy zlecenie/ umowy o pracę ( w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin)
- Pracę w zespole profesjonalistów,
- Przyjazdną atmosferę pracy,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
Jeśli to brzmi dobrze dla Ciebie i mamy Twoje zainteresowanie
Zapraszamy do aplikowania !
Dokumenty prosimy składać do działu kadra i płac Szpitala
na adres: ul. Kościuszki 58 74-400 Dębno
lub za pośrednictwem poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
z dopiskiem: „CV-lekarz”
więcej informacji udzielimy pod numerem telefonu 95 760 27 33
Miejsce pracy: Koszalin, Numer ref. 66/2025
Zadania: Zapewnia wydawanie orzeczeń i opinii lekarskich w sprawach świadczeń oraz kontrolę prawidłowości orzekania o czasowej niezdolności do pracy i wystawiania zaświadczeń lekarskich.
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
• wykształcenie wyższe medyczne, tytuł specjalisty
• staż pracy ogółem minimum 4 lata
Mile widziane:
• wykształcenie medyczne, tytuł specjalisty (choroby wewnętrzne, chirurgia, neurologia, psychiatria, medycyna pracy)
• minimum 6 miesięcy pracy związanej z orzecznictwem lekarskim
Jeśli posiadasz poniższe kompetencje:
• znajomość rozporządzenia ministra polityki społecznej w sprawie orzekania o niezdolności do pracy,
• znajomość rozporządzenia ministra polityki społecznej w sprawie trybu i sposobu orzekania o czasowej niezdolności do pracy, wystawiania zaświadczenia lekarskiego oraz trybu i sposobu sprostowania błędu w zaświadczeniu lekarskim,
• znajomość rozporządzenia ministra polityki społecznej w sprawie szczegółowych zasad orzekania o stałym lub długotrwałym uszczerbku na zdrowiu, trybu postępowania przy ustalania tego uszczerbku oraz postepowania o wypłatę jednorazowego odszkodowania,
• znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych,
• znajomość ustawa o rencie socjalnej,
• znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
To zachęcamy do aplikowania/przesłania dokumentów przez formularz aplikacyjny, wybierając Aplikuj na dole oferty, ew. korespondencyjnie na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych,
Oddział w Koszalinie
ul. Fałata 30, 75-434 Koszalin
Wydział Kadrowo-Płacowy
Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat,
• CV,
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
kopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
W przypadku składania dokumentów w formie papierowej należy dołączyć własnoręcznie podpisaną klauzulę o treści : „Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.”
Jeżeli jesteś zainteresowany/a udziałem w przyszłych rekrutacjach, prosimy o zamieszczenie w swojej ofercie oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym do potrzeb przyszłych rekrutacji.”
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce ’Praca w ZUS’.
Dodatkowe informacje:
• proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy,
• skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
• nadesłanych dokumentów nie zwracamy,
• oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
• za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji (formularz aplikacyjny)/wpływu korespondencji do Oddziału ZUS w Koszalinie w godzinach urzędowania.
Termin składania dokumentów: 23.06.2025 r.
Zachęcamy do składania dokumentów, oferując:
• umowę o pracę,
• oferujemy możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy,
• stabilne zatrudnienie,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
• bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów,
• atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
• sprzęt komputerowy,
• sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, konieczność poruszania się po całym obiekcie, konieczność wykonywania pracy poza biurem, konieczność odbywania podróży służbowych, budynek 4-kondygnacyjny z windą oraz z pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze, drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.