Praca

Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Dywitach (warmińsko-mazurskie) zatrudni lekarza do pracy w POZ.

Kontakt telefoniczny: 692-590-150 , email; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zadania: Zapewnia wydawanie orzeczeń i opinii lekarskich w sprawach świadczeń oraz kontrolę prawidłowości orzekania o czasowej niezdolności do pracy i wystawiania zaświadczeń lekarskich.

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:

• wykształcenie wyższe medyczne, tytuł specjalisty
• staż pracy ogółem minimum 4 lata

Mile widziane:
• wykształcenie medyczne, tytuł specjalisty (choroby wewnętrzne, chirurgia, neurologia, psychiatria, medycyna pracy)
• minimum 6 miesięcy pracy związanej z orzecznictwem lekarskim

                   

Jeśli posiadasz poniższe kompetencje:
• znajomość  rozporządzenia ministra polityki społecznej w sprawie orzekania o niezdolności do pracy,
• znajomość rozporządzenia ministra polityki społecznej w sprawie trybu i sposobu orzekania o czasowej niezdolności do pracy, wystawiania zaświadczenia lekarskiego oraz trybu i sposobu sprostowania błędu w zaświadczeniu lekarskim,
• znajomość rozporządzenia ministra polityki społecznej w sprawie szczegółowych zasad orzekania o stałym lub długotrwałym uszczerbku na zdrowiu, trybu postępowania przy ustalania tego uszczerbku oraz postepowania o wypłatę jednorazowego odszkodowania,
• znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych,
• znajomość ustawa o rencie socjalnej,
• znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa

  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
    • orientacja na klienta,
  • rozwiązywanie problemów,
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach.

To zachęcamy do aplikowania/przesłania dokumentów przez formularz aplikacyjny, wybierając Aplikuj na dole oferty, ew. korespondencyjnie na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych,
Oddział w Koszalinie
ul. Fałata 30, 75-434 Koszalin

Wydział Kadrowo-Płacowy

Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat,
• CV,
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy.

W przypadku składania dokumentów w formie papierowej należy dołączyć własnoręcznie podpisaną klauzulę o treści : „Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.”
Jeżeli jesteś zainteresowany/a udziałem w przyszłych rekrutacjach, prosimy o zamieszczenie w swojej ofercie oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym do potrzeb przyszłych rekrutacji.”
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce ’Praca w ZUS’.

Dodatkowe informacje:
• proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy,
• skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
• nadesłanych dokumentów nie zwracamy,
• oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
• za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji (formularz aplikacyjny)/wpływu korespondencji do Oddziału ZUS w Koszalinie w godzinach urzędowania.

Termin składania dokumentów: 13.04.2025 r.

Zachęcamy do składania dokumentów, oferując:
• umowę o pracę,
• oferujemy możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy,
• stabilne zatrudnienie,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
• bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów,
• atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.

Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:
• sprzęt komputerowy,
• sprzęt biurowy.


Warunki wykonywania pracy:
spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,  wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,  konieczność poruszania się po całym obiekcie,  konieczność wykonywania pracy poza biurem,  konieczność odbywania podróży służbowych,  budynek 4-kondygnacyjny z windą oraz z pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,  stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,  drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,  w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

 Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku zatrudni lekarza specjalistę medycyny rodzinnej lub specjalistę chorób wewnętrznych do pracy w poradni POZ.

SPMZOZ w Słupsku jest podmiotem świadczącym usługi medyczne od 30 lat, o ugruntowanej pozycji na rynku. Posiadamy 5 lokalizacji na terenie miasta Słupska. W swojej działalności kładziemy nacisk na wysoką jakość pracy naszej kadry i obsługi pacjenta. Posiadamy Certyfikat Akredytacyjny z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej oraz certyfikaty ISO. Stawiamy na rozwój naszych placówek poprzez liczne inwestycje w nowoczesne narzędzia pracy.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub o umowę cywilno-prawną
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach, kursach, konferencjach
  • pracę w zgranym zespole i w przyjaznej atmosferze
  • wsparcie bardziej doświadczonych współpracowników
  • benefity pozapłacowe, tj. karta MultiSport, impreza firmowa
  • możliwość skorzystania z mieszkania służbowego

Wymagania:

  • aktualne prawo wykonywania zawodu lekarza
  • specjalizacja z medycyny rodzinnej lub z chorób wewnętrznych
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność, odpowiedzialność, empatia w podejściu do pacjenta

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub kontakt telefoniczny pod numer: 59 842 28 62.

Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku zatrudni lekarza specjalistę pediatrii oraz  specjalistę medycyny rodzinnej do pracy w poradni POZ dla dzieci.

SPMZOZ w Słupsku jest podmiotem świadczącym usługi medyczne od 30 lat, o ugruntowanej pozycji na rynku. Posiadamy 5 lokalizacji na terenie miasta Słupska. W swojej działalności kładziemy nacisk na wysoką jakość pracy naszej kadry i obsługi pacjenta. Posiadamy Certyfikat Akredytacyjny z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej oraz certyfikaty ISO. Stawiamy na rozwój naszych placówek poprzez liczne inwestycje w nowoczesne narzędzia pracy.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub o umowę cywilno-prawną
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach, kursach, konferencjach
  • pracę w zgranym zespole i w przyjaznej atmosferze
  • wsparcie bardziej doświadczonych współpracowników
  • benefity pozapłacowe, tj. karta MultiSport, impreza firmowa
  • możliwość skorzystania z mieszkania służbowego

Wymagania:

  • aktualne prawo wykonywania zawodu lekarza
  • specjalizacja z pediatrii lub medycyny rodzinnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność, odpowiedzialność, empatia w podejściu do pacjenta

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub kontakt telefoniczny pod numer:  59 842 28 62.

Przychodnia Lekarska "VITA" (Koszalin al. Monte Cassino 13) zatrudni pielęgniarkę oraz lekarza do pracy w POZ (pacjenci dorośli).
Wymiar godzin - do ustalenia. Oferujemy stabilne zatrudnienie na atrakcyjnych warunkach finansowych oraz pomoc przy najmie mieszkania.
Dla lekarzy - praca z możliwością w przyszłości tworzenia listy pacjentów.
Zainteresowanych prosimy o kontakt pod nr tel.: 692 622 881 lub mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
 

SEKRETARIAT

  • Sara Szuma-Zaczyńska
  • tel.: 94 720 27 00
  • komórka: 604064681
  • biuro@oil.koszalin.pl
  • koszalin@hipokrates.org

REJESTR LEKARZY / PRAKTYKI LEKARSKIE

  • Magdalena Skorek
  • tel.: 94 720 27 02
  • komórka: 600016634
  • rejestr@oil.koszalin.pl

SEKRETARIAT RZECZNIKA

  • Ewa Polit
  • tel.: 94 720 27 05
  • komórka: 730 713 444
  • lep_74@hipokrates.org

KSIĘGOWOŚĆ

  • Iwona Banasiak
  • tel.: 94 720 27 04
  • ksiegowosc@oil.koszalin.pl

SEKRETARIAT SĄDU LEKARSKIEGO

  • Danuta Dulat
  • tel.: 94 720 27 03
  • komórka: 600016634
  • prezydium@oil.koszalin.pl
Copyright © 2017 Okręgowa Izba Lekarska w Koszalinie. All Rights Reserved.